Известие

Collapse
No announcement yet.

Лампа на АърБега (въздушна възглавница) проблем??!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лампа на АърБега (въздушна възглавница) проблем??!!

    Така, лампата на аърбега ми светна преди около месец, след като момците от автомивката бяха успяли да откъснат пластмасата под пасажерската седалка и след като минах пред една дупка лампата светна.

    След това отидох на диагностика да изчистят грешката....оказа се, че има 4 грешки за аърбега....успяхме да изчистиме 3 от тях, НО една която показваше слабо напрежение или съпротивление не помня вече, не искаше да се махне.

    Днес акумолатора, който отдавна показваше призници на умиране след като преседя 4 месеца на минус 20....издаде дреята...това беше фабричния акумолатор.

    Та смених акумолатора с някакъв австрииски...и ГРЕШКАТА на аърбега изчезна....тоест слабия акумолатор и бил причина за проблема с единия аърбег.

    Мисля, това ще е полезно като инфо....
    sigpic
    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

  • #2
    само да добавя че слаб акумулатор също така дава грешки на абс и вдц
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      Добреее мисля , че тук е мястото и за моя въпрос на моята 145-ца и изгуря 1 крушка на таблото и когато я смених и закачих километража пак ми светна 1 червена лампичка която мислех , че е за колана но като си сложа колана тя пролдължава да свети и се сетих , че всъщност тя е за AIR BAG - a и сега се чудя как дя я оправя щото много ме дразни
      sigpic
      33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
      Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от KGB Покажи съобщение
        Така, лампата на аърбега ми светна преди около месец, след като момците от автомивката бяха успяли да откъснат пластмасата под пасажерската седалка и след като минах пред една дупка лампата светна.

        След това отидох на диагностика да изчистят грешката....оказа се, че има 4 грешки за аърбега....успяхме да изчистиме 3 от тях, НО една която показваше слабо напрежение или съпротивление не помня вече, не искаше да се махне.

        Днес акумолатора, който отдавна показваше призници на умиране след като преседя 4 месеца на минус 20....издаде дреята...това беше фабричния акумолатор.

        Та смених акумолатора с някакъв австрииски...и ГРЕШКАТА на аърбега изчезна....тоест слабия акумолатор и бил причина за проблема с единия аърбег.

        Мисля, това ще е полезно като инфо....
        На мен така ми гръмна централата на Еърбега. Слаб акомулатор. Свален за зареждане после слагане и буффф... е не точно като при теб, но пак той беше причината.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          На мен така ми гръмна централата на Еърбега. Слаб акомулатор. Свален за зареждане после слагане и буффф... е не точно като при теб, но пак той беше причината.
          На мен акумолатора ми е на около 2-3 месеца и е 62 Aмпера а пък лампата ми свети от най мн. месец
          sigpic
          33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
          Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

          Comment


          • #6
            Ей тая тема бая стара от къде я изровихте. А за гасенето на лампата става само на екзаминер т.е. трябва да се ходи на диагностика няма начин.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
              Ей тая тема бая стара от къде я изровихте. А за гасенето на лампата става само на екзаминер т.е. трябва да се ходи на диагностика няма начин.
              Аз ще я закарам на диагностика но ми е интересно защо така светна от едното нищо
              sigpic
              33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
              Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

              Comment


              • #8
                това малко не е по темата но
                с каква програма влизате в компа на колата,по специално за еърбега ме интересува, с френската централа съм, с 1 еърбег/98г
                че нещо ходих преди време на 2-3-ма майстори и не можаха да влязат в централата, а иначе грешката се появи след моя намеса ,без да изкам съм откачил една от клемите на контактния ключ и след като се опитах да запаля и светна чек лампата,
                съответно оправих си поразията,но грешката си остана.Друг майстор даже искаше да му оставя централата за да я чисти по някакъв си друг начин,ама не ми се рискува.
                Last edited by mirchozo; d.m.y г., 17:09.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                  е сега що е светнала, явно има някакъв проблем за да свети,все пак затова е сложена тази лампа,за да подскаже че имаш проблем и сътветно да се реши
                  нали се сещаш че когато тази лампа свети нямаш еър бег, та ако това не те притеснява махни си крушката и си готов,вече няма да има какво тооолкова да те дразни
                  Нали ти казвам проблема се появи от както разкачих километража после като щракнах буксите и си светеше тая лампа аз неискам просто да не ми свети ами искам да отстраня проблема
                  sigpic
                  33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                  Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
                    Нали ти казвам проблема се появи от както разкачих километража после като щракнах буксите и си светеше тая лампа аз неискам просто да не ми свети ами искам да отстраня проблема
                    Ако си дал на контакт при разкечена възглавница нормално да е записало грешка и просто да трябва да се изтрие.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      абе то ясно че трябва да се изтрие ама с каква програма се влиза в централата на еърбега, изобщо с каква програма влизате във вашите 156-ци
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #12
                        Едно приятелче имаше подобен проблем - ту се триеха, ту не. Оказа се разхлабена букса - с малко клещи и се оправи.

                        Огледай си куплунга

                        Comment


                        • #13
                          Не не е от това,както казах по-горе ,сам си причиних това като по невнимание съм откачил едната клема от контактния ключ и дадон на контакт,затова светна лампата на еърбега,въпреки че я оправих грешката се записа и не можем да влезем в компа на еърбега за да я изчистим.Това ми е проблема,затова питам с каква програма се влиза когато централата е от ФРЕНСКИЯ модел
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                            абе то ясно че трябва да се изтрие ама с каква програма се влиза в централата на еърбега, изобщо с каква програма влизате във вашите 156-ци
                            С VISA.
                            Alfa Romeo 1.8 TS `98
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              сигурно ли е че с тая ВИЗА ще стане,говорим за френска централа,я която не се влиза никак лесно според повеечето майстори
                              то освен да пробвам и да видя,май няма друг начин
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment

                              Working...
                              X